стратегія розвитку компаніїКомпанія «Мілкіленд Агро» має стратегічне значення для групи «Мілкіленд», забезпечуючи переробні підприємства компанії власною якісною сировиною.За 2012 р. компанія «Мілкіленд  Агро» виробила 14,6 тис. тонн молока, що склало близько 3% від загального обсягу молока-сировини, яке переробляється підприємствами групи.

 Стратегічним завданням «Мілкіленд-Агро» є збільшення власного виробництва молока з метою покриття в перспективі до 25% потреб «Мілкіленд» в сировині для переробки в Україні.

Як один з шляхів вирішення цього завдання, ми бачимо завершення реалізації в 2014 році інвестиційного проекту в с. Красносільське (Чернігівська область) з будівництва сучасної молочно-товарної ферми, що дозволить збільшити загальне молочне стадо на 6,8 тис. голів.

 Компанія також вкладає значні інвестиції в механізацію та автоматизацію виробничих процесів, в реконструкцію існуючих ферм, збільшує кількість молочного стада, нарощує посівні площі. «Мілкіленд Агро» ретельно стежить за якістю виробленої продукції, впроваджуючи на виробництві передовий світовий досвід і високопродуктивні технології, використовуючи обладнання провідних світових виробників.

 Стратегією розвитку підприємства заплановане зростання обсягів виробництва молока та підвищення його якості, що не мають аналогів в Україні та країнах Близького Зарубіжжя. Так, інвестиційним планом «Мілкіленд Агро» передбачено збільшення молочного стада до 16,5 тис. голів до 2016 року, що дозволить підприємству виробляти до 100 тис. т молока на рік.